MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
Mirza ♥ | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Tuesday, November 22, 2011

Mirza ♥


Assalammualaikum :)

MIRZA ~ Comel kan nama saya ? Parents saya yang bagi . Eheh !
Okfine ! Adakah nama ini pelik untuk saya ? Saya tak faham kenapa mesti ada soalan yang berbunyi sebegini : Mirza bukan nama lelaki ke ? Cakap depan-II pula tu .

Situation I  :
- 2010 - Tangga Blok B -
Masa tu saya sedang menuruni tangga bersama Aqilah . Ada dua orang pelajar lelaki   ( I guess senior and I'm not knowing them. ) . Kami bertembung . Dah beberapa anak tangga saya pijak saya terdengar ada yang betanya , " Mirza bukan nama lelaki ke ? " . Ouh tengok nametag orang ye .  Aqilah gelakkan saya . Ish ! Saya tak faham kenapa . Lelaki je ke yang boleh guna nama uh ?

Situation II :
- 2011 - Tangga Blok Baru -
Sama ja dengan Situation I . Bezanya tempat dan orang yang bersama saya . Kali ni saya menaiki tangga bersama Atika . Bertembung dengan dua orang pelajar lelaki dan saya rasa dia senior dan saya tak kenal mereka (*sebenarnya saya tak nampak siapa orangnya dan saya jalan tak tengok orang :p ) . Soalan yang sama kedengaran lagi dan kali ni Atika pula yang gelak-II . =='

Situation III :
- 2011 - Bilik GPK Koko -
Cikgu pula yang kena kan saya . Siap gelak-II lagi . " Eh , Mirza bukan nama lelaki ? HAHA " . Ustaz !!! Kemudian , mula lah kata saya ada keturunan apa-II la .Haha . Ape-II ja . Tapi tak kisah pun . Tak ambil hati . Dah tu nama yang parents saya bagi dekat saya , cikgu . Jangan la jeles please . Muehehehe :) 

Haha . Ok Fine ! Rasanya post ini agak kerepekan . ==' Membosankan =='
Yes , I know . Sorry ><

By the way , nama saya Mirza Nur Haziqah . Proudly with it . Ouh yeah ! Thanks my parents ♥


♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

No comments:

;